Wij helpen u graag!

Heeft u schade of een andere vraag? Hieronder leest u hoe u ons eenvoudig kunt bereiken voor bijvoorbeeld het doorgeven van een wijziging in uw persoonlijke situatie. Ook ziet u welk kanaal u het beste kunt gebruiken voor het melden van uw schade.

/Werkgever of Consument
Werkgever of Consument?
Uw assurantietussenpersoon is uw aanspreekpunt. Hij kan al uw vragen beantwoorden en wijzigingen verwerken via ons. De contactgegevens van uw tussenpersoon treft u aan op het polisblad van uw verzekering.

Wilt u een schade telefonisch melden of heeft u een vraag over een schade? Bel 0345-686871 (particulier) of 0345-686702 (zakelijk)

Heeft u een andere vraag?
Bel 0345-686845. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.

U belt ons altijd tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Via onze telefoniste krijgt u altijd direct de juiste medewerker aan de telefoon om u te helpen.

Als u ons belt adviseren wij u om altijd u polisnummer bij de hand te houden. U kunt hierdoor beter en sneller worden geholpen

Bereikbaarheid buiten openingstijden
Ook buiten onze openingstijden zijn wij bereikbaar voor u! Bel 0345-686701

Wij hopen dat u niets ernstigs overkomt, maar mocht u onverhoopt het slachtoffer worden van bijvoorbeeld een grote woningbrand, weet dan dat politie en brandweer u zullen helpen en de Stichting Salvage inschakelen. Zij helpen altijd u met de eerste opvang, veilig stellen bezittingen etc. Vervolgens nemen zij contact met ons op en brengen ons op de hoogte van de situatie.

Alarmcentrale Reisverzekering
Het noodnummer van uw reisverzekeraar treft u aan op het polisblad of verzekeringsbewijs. Het noodnummer verschilt per verzekeraar.

Allianz Global Assistance Bel +31 (0)20 - 5929292
ASR (en voorheen Europeesche) Bel +31 (020) - 6515151
Anker Travel Insurance Bel +31 (050) - 5209996
Avero Achmea Bel +31 (0)71 - 3646200
Nationale Nederlanden (en voorheen Delta Lloyd) Bel +31 (0)70 - 3147575

U belt de telefooncentrales van uw reisverzekeraar altijd tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

Als u de alarmcentrale belt adviseren wij u om altijd u polisnummer bij de hand te houden. U kunt hierdoor beter en sneller worden geholpen.

Voertuig gestolen
Meld diefstal van uw auto, motor, caravan of aanhanger direct bij het Verzekeringsbureau Voertuigcriminaliteit (VbV). Dit vergroot de kans op terugvinden aanzienlijk. Doe ook altijd aangifte bij de politie!

Bel +31 (0)55 – 74100 01 (dag en nacht bereikbaar)
/Schade Melden Online
Wilt u de schade online melden?

U kunt dit 24/7 doen vanaf iedere PC met internet. Klik hier.
/Aanrijdingschade melden
Aanrijdingschade melden
Wilt u een aanrijding melden? Dit kan middels een aanrijdingsformulier maar ook 24/7 vanaf iedere pc met internet of uw smartphone. Klik hier.

Het is aan te raden de schade ook telefonisch bij ons te melden. U ontvangt dan o.a. advies over hoe het eigen risico verlaagd kan worden en we rekenen voor u uit wat de mogelijke premiegevolgen van de aanrijding zijn.

Bel 0345-686701 (particulier) of 0345-686702 (zakelijk)
(van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17.30 uur)
/Contactformulier invullen en/of vraag & antwoord
Contactformulier invullen en/of vraag & antwoord
Wij hebben graag goed contact met onze klanten. Heeft u bijvoorbeeld een vraag over een product of over uw polis? U kunt uw vraag eenvoudig aan ons stellen via ons contactformulier.

Binnen tien werkdagen krijg u een reactie van ons.
/Bezoekadres
Postmastraat 33 4105 DW CULEMBORG
/Klacht
Uiteraard is Plusdiensten u graag zo goed mogelijk van dienst. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten.
Het klachtenformulier vindt u Hier.