Hoe kunt u een klacht indienen?

Uiteraard is Plusdiensten u graag zo goed mogelijk van dienst. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Hieronder leest u hoe u dit het beste kunt doen en hoe u een klacht indient.

U hebt een klacht over Plusdiensten Assuradeuren.

Plusdiensten streeft ernaar om samen met uw adviseur de belangen van relaties te behartigen. Wanneer u vindt dat dat niet het geval is, vernemen wij dat graag van u.

Hoe kunt u een klacht indienen? 

Bent u bij Plusdiensten verzekerd, dan kunt u allereerst contact opnemen met uw adviseur. Komt u er met uw adviseur niet uit of bent u anderszins ontevreden over Plusdiensten, dan kunt u uw klacht aan ons voorleggen. Plusdiensten heeft een klachtencommissie, die uw klacht in behandeling neemt en probeert om binnen 10 werkdagen haar definitieve standpunt aan u mede te delen.

U kunt uw klacht schriftelijk sturen naar:
Directie Plusdiensten
Bijenstraat 11
4105 DX
Culermborg

Of per mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Mocht u van mening zijn dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de internetsite van het Kifid leest u meer over de procedure (www.kifid.nl).
Postbus 93257 2509 AG Den Haag
Telefoon: (0900) 355 22 48 K
Plusdiensten is bij het KiFiD geregistreerd onder nummer 300.012175.

Onlinegeschillenbeslechting (EU) Online verkopen van goederen en diensten valt onder de Europese “richtlijn ADR consumenten”. ADR staat voor “Alternatieve geschillenbeslechting (alternative dispute resolution)”. Meer informatie hierover leest u op het ADR-platform.
Hebt u vragen of opmerkingen? Stuurt u deze naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij stellen uw opmerkingen op prijs en beantwoorden uw vragen graag.